An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Gabryšová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:26:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:26:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15564
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit možnosti propagačních příležitostí na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE. V teoretické části nejdříve zhodnotím teoretická a metodologická východiska marketingových komunikací a zaměřím se na veletrhy a výstavy, kde stručně popíši také jejich historii a vývoj. Praktická část začíná obecným zhodnocením významu propagace na veletrzích v rámci komunikačního mixu firmy a následným analyzováním propagačních příležitostí a spokojenosti vystavovatelů na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE. Na základě zjištěných poznatků navrhnu doporučení pro pořadatele tohoto kongresu. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
3105641 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingový nástroj. JOGA Luhačovice
|
cs |
dc.subject |
Odpady-Luhačovice
|
cs |
dc.subject |
trade fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing tool
|
en |
dc.subject |
JOGA Luhacovice
|
en |
dc.subject |
Waste-Luhacovice
|
en |
dc.title |
An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hnátek, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my bachelor thesis is to analyze possibilities of promotional opportunities at the International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE. Theoretical background presents theoretical and methodological starting-points of marketing communication. I later focus on fair trades and exhibitions and briefly describe their history and evolution. The beginning of practical part relates to the significance of promotion at trade fairs as a part of company communication mix. Subsequently, I analyze promotional opportunities and exhibitors' satisfaction at International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE. On the basis of my findings I propose a number of recommendations to the organizer of the congress. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19511
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account