Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Show full item record

No preview available
Title: Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek
Author: Mikulášek, Lukáš
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový mix služeb, firemní identitu a teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části. V analy-tické části se budu zabývat charakteristikou připravovaného podniku a konkurenčního pro-středí města Olomouce, provedením marketingového výzkumu a prezentací obdržených výsledků. V praktické části se budeme věnovat návrhu integrované komunikační strategie a sestavení plánu realizace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, jejich detail-nímu popisu a předpokládaným nákladům každého z nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15586
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18409


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2011_dp.pdf 4.103Mb PDF View/Open
mikulášek_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
mikulášek_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account