Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Show full item record

No preview available
Title: Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan
Author: Gregořica, Tomáš
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání a přístupy jak s nimi bojovat. Tato část je věnována strategickému marketingu a zejména pak tzv. brand buildingu jeho metodám a také nejnovějším přístupům. Část praktická se zabývá analýzou působením firmy LANEX a.s. na trhu horolezeckých lan, přičemž analyzuje zásadní kroky, které firma učini-la s cílem zlepšit postavení a image značky na tomto trhu. Konečně v projektové části se věnuji hodnocení všech zásadních přijatých opatření a doporučením k dalšímu postupu zvy-šování globální konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1564
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 426


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gregořica_2006_dp.pdfBlocked 4.116Mb PDF
gregořica_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
gregořica_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account