Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů
Author: Pulkrábková, Petra
Advisor: Brišová, Hana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15719
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 20991


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pulkrábková_2011_bp.pdf 1.331Mb PDF View/Open
pulkrábková_2011_vp.pdf 735.2Kb PDF View/Open
pulkrábková_2011_op.pdf 912.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account