Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů |
Author: |
Pulkrábková, Petra
|
Advisor: |
Brišová, Hana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15719
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
20991
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account