dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Pulkrábková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:26:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:26:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15719
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni. |
cs |
dc.format |
82 s. (80 628 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1396515 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
direkt marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
seniors
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
public opinion survey
|
en |
dc.title |
Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of personal sales on purchase behavior in the elderly |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the theme of a personal sale, which greatly affects the purchase behaviour of the purchasers, in particular, the elderly. The work is divided into two separate parts - theoretical and analytical. The theoretical part focuses on the elderly, as a target group, communication mix and its individual tools and a marketing research. The part of the analysis deals with a quantitative investigation by the public opinion research, in which it is examined whether the seniors have met personal sales, especially actions that are very popular in this target group, and how they are influenced by this communication tool. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20991
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|