Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Pulkrábková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:26:46Z
dc.date.available 2012-03-09T12:26:46Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15719
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni. cs
dc.format 82 s. (80 628 znaků) cs
dc.format.extent 1396515 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senioři cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject seniors en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject public opinion survey en
dc.title Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů cs
dc.title.alternative The influence of personal sales on purchase behavior in the elderly en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the theme of a personal sale, which greatly affects the purchase behaviour of the purchasers, in particular, the elderly. The work is divided into two separate parts - theoretical and analytical. The theoretical part focuses on the elderly, as a target group, communication mix and its individual tools and a marketing research. The part of the analysis deals with a quantitative investigation by the public opinion research, in which it is examined whether the seniors have met personal sales, especially actions that are very popular in this target group, and how they are influenced by this communication tool. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20991
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pulkrábková_2011_bp.pdf 1.331Mb PDF View/Open
pulkrábková_2011_vp.pdf 735.2Kb PDF View/Open
pulkrábková_2011_op.pdf 912.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account