Projekt marketingové komunikace Retrokavárny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Retrokavárny |
Author: |
Strmiska, Oto
|
Advisor: |
Pospíšil, Jan
|
Abstract:
|
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy současného stavu restaurace navrhnout projekt marketingové komunikace, který pomůže nově otevřené restauraci získat nové a udržet stávající zákazníky. První část obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury zabývající se marketingem služeb a marketingovou komunikací. Analytická část zahrnuje analýzu corporate identity a marketingové komunikace restaurace, dotazníkové šetření, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace Retrokavárny, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15734
|
Date:
|
2011-08-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
21310
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account