dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Čuřillová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:22:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T19:22:47Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1577
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s., dále uvedu dostupné možnosti marketingové komunikace, ze kterých později sestavím projekt marketingové komunikační strategie. Tento projekt rozdělím do tří různých variant, které sestavím z hlediska finanční náročnosti. Jednu z těchto variant společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. doporučím použít při změně názvu na ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., která se uskuteční v souvislosti se změnou vlastníka této společnosti. |
cs |
dc.format |
85 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
903464 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje propagace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
instruments of propagation
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing communication strategy because of the change of the name of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my extended essay I suggest to use one of the variant of the marketing communication strategy with business partners and with costumers of the comapany MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. In the teoretical part of my essay I explain some terms of marketing communication, which connected with the theme of the essay. Than - in the practical part I introduce the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. I also mentioned available possibilities of marketing communication. Later I set up the project of marketing communication strategy. I divide this project into three various variants according to the financial costingness. I recommend one of these three variants to the company to use, when the company will change it's name to ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., which take place with the change of the owner of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3617
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|