Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav |
Author: |
Strouhalová, Petra
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace vedoucí k upevnění pozice České pojišťovny, pobočky Břeclav na pojistném trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se pojišťovnictví, marketingové komunikace a marketingové analýzy. Analytická část pojednává o současném stavu marketingové komunikace pojišťovny a její pobočky. Provedena je marketingová situační analýza, která zahrnuje dotazníkové šetření, analýzu obecné okolí, interní analýzu a SWOT analýzu. Na základě získaných poznatků byl navržen a vypracován projekt marketingové komunikace. Vymezeny jsou cíle a cílová skupina, strategie projektu včetně určení nástrojů komunikačního mixu. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15861
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21311
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account