dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Koňařová, Marika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:17:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15864
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zamerena na problematiku ctenárské gramotnosti, zejména na oblast porozumení textu. V teoretické cásti se zabývám pojmem ctenárská gramotnost a pojmy s ním souvisejícími. Dále se zameruji na historii ctení a jeho ruzné podoby, na práci se ctením ve škole a doma, také na poruchy ctení a v neposlední rade jsem strucne popsala výsledky výzkumu ctenárské gramotnosti PIRLS ceských žáku základních škol z roku 2001. Praktická cást je tvorená akcním výzkumem, který byl zamerený na problematiku porozumení ctenému textu detí mladšího školního veku. Na základe výsledku výzkumu jsem se venovala tvorbe metodických listu, využívající vybrané ctenárské strategie, jež pomohou detem mladšího školního veku premýšlet o ctení. |
cs |
dc.format |
61 stran |
cs |
dc.format.extent |
2312770 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ctenárská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
ucitel
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
ctenárské strategie
|
cs |
dc.subject |
reading literky
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
reading strategie
|
en |
dc.title |
Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Reading Skills Developement in Young Learners |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This text deals with the problems of reading literacy, especially text understanding. In the theoretical part of this text, I looked into reading literacy and related terms. Furthermore, I focused on history of reading and its forms, reading at school, at home and reading disabilities. I also described the results of reading literacy development of the Czech pupils from year 2001, PIRLS. Practical part of this text is formed by action development, which was focused on text understanding of kindergarten children. On the basis of development results, I made methodic lists, which use chosen reading strategy that can help kindergarten children to think about reading. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19339
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
čtení
|
cs |
local.subject |
porozumění textu
|
cs |
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
reading
|
en |
local.subject |
reading comprehension
|
en |
local.subject |
younger school age children
|
en |