Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o. |
Author: |
Jurková, Karolína
|
Advisor: |
Macurová, Lucie
|
Abstract:
|
Obsahem bakalářské práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení podniku. Teoretická část se zabývá především jednotlivými kroky při sestavování marketingového plánu, které jsou zpracovány z dostupných literárních zdrojů. V analytické části jsou převedeny teoretické poznatky do praxe. Je zde sestavena situační analýza firmy, která zkoumá marketingové prostředí společnosti. Dále se zaměřuje na marketingové strategie, s jejichž pomocí bude firma schopna dosáhnout svých cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15915
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21243
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account