Marketingová strategie FaME
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie FaME |
Author: |
Petrášová, Kateřina
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení image Fakulty managementu a ekonomi-ky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán neziskový sektor, marketing a prostřední školy, marketingový mix a image školství. Praktická část obsahuje představení fakulty, analýzu marketingových aktivit FaME a průzkum názorů na FaME mezi studenty středních škol a výchovnými po-radci. Z výsledků analýz je navržen projekt na zvýšení image FaME UTB ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16061
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21287
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account