Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy? |
Author: |
Zibura, Jiří
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této práce je popis možností využití sociální sítě Facebook pro reklamní účely. Teoretická část práce je zaměřena na internet a internetovou reklamu. Také přináší po-drobnou charakteristiku uživatele internetu. Práce dále srovnává reklamu na internetu s tradičními formami reklamy a ukazuje její výhody a nevýhody. Praktická část je orientována přímo na Facebook a jeho komerční využití. Součástí práce je reklamní kampaň pro kosmetický salon provedena prostřednictvím Facebooku, její vyhod-nocení a porovnání s jinými formami internetové reklamy. Na konci práce jsou uvedeny výsledky vlastního výzkumu na téma "Fenomén reklamy na Facebooku". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16259
|
Date:
|
2011-04-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18786
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account