Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zibura, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:51:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:51:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16259
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je popis možností využití sociální sítě Facebook pro reklamní účely. Teoretická část práce je zaměřena na internet a internetovou reklamu. Také přináší po-drobnou charakteristiku uživatele internetu. Práce dále srovnává reklamu na internetu s tradičními formami reklamy a ukazuje její výhody a nevýhody. Praktická část je orientována přímo na Facebook a jeho komerční využití. Součástí práce je reklamní kampaň pro kosmetický salon provedena prostřednictvím Facebooku, její vyhod-nocení a porovnání s jinými formami internetové reklamy. Na konci práce jsou uvedeny výsledky vlastního výzkumu na téma "Fenomén reklamy na Facebooku". |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
2407305 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.title |
Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy? |
cs |
dc.title.alternative |
Facebook: A Means of Communication or Advertising? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this thesis is a description of posssible options of using Facebook for ad-vertisement. Theoretical part of this thesis is focused on internet and internet advertising. It provides a detailed description of internet user as well. Furthermore, the thesis compares internet ad-vertising with traditional forms of advertising and shows the advantages and disadvantages. The main aim of the practical part is to briefly describe possibilities of commercial usage of Facebook. Part of the thesis is advertising campaign for beauty salon made on Facebook, its evaluation and comparison to other forms of advertisement. The thesis is concluded by results of research on "Phenomenon advertising on Facebook." |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18786
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account