Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010 |
Author: |
Krutáková, Eva
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16374
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18757
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account