Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Author: Krutáková, Eva
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16374
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18757


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krutáková_2011_bp.pdf 2.751Mb PDF View/Open
krutáková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word View/Open
krutáková_2011_op.doc 138.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account