Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o. |
Author: |
Otáhalová, Ilona
|
Advisor: |
Malec, Jan
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a rozebírám a hodnotím současný komunikační mix. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem zaslala 500 uživatelům e-shopu www.officesystem.cz, který společnost provozuje. Na závěr navrhuji doporučení, jak zlepšit e-marketingovou komunikaci ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16462
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21257
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account