Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.
Author: Otáhalová, Ilona
Advisor: Malec, Jan
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a rozebírám a hodnotím současný komunikační mix. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem zaslala 500 uživatelům e-shopu www.officesystem.cz, který společnost provozuje. Na závěr navrhuji doporučení, jak zlepšit e-marketingovou komunikaci ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16462
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 21257


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
otáhalová_2011_bp.pdf 1.444Mb PDF View/Open
otáhalová_2011_vp.pdf 739.8Kb PDF View/Open
otáhalová_2011_op.pdf 881.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account