dc.contributor.advisor |
Malec, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Otáhalová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:29:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:29:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16462
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a rozebírám a hodnotím současný komunikační mix. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem zaslala 500 uživatelům e-shopu www.officesystem.cz, který společnost provozuje. Na závěr navrhuji doporučení, jak zlepšit e-marketingovou komunikaci ve firmě. |
cs |
dc.format |
70 s |
cs |
dc.format.extent |
1514922 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix na internetu
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
klíčová slova
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix throught the Internet
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.subject |
keywords
|
en |
dc.title |
Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion for improvement of e-marketing comunication in trade division of MICOS spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is to propose an optimal e-marketing communication in business division of MICOS spol. s r.o. The theoretical part is prepared on the basis of available literature. There are explained relations between internet and marketing, communication mix on the internet and the questionnaire as part of marketing research. The practical part describes the the company MICOS spol. s r.o., its major competitors and analyze and evaluate its current communication mix. I am evaluating the questionnaire that I sent 500 e-shop users www.officesystem.cz, which the company operates. Finally, I bring recommendations and suggestions for improving e-marketing communications in the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21257
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|