SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací |
Author: |
Orságová, Markéta
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné situace firmy Lipoelastic a.s., marketingového mixu a marketingových komunikací. Společnost se pohybuje v oblasti zdravotnické péče a je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců a distributorů kompresivních bandáží se zdravotním účinkem. Jedná se především o zdravotní, podpůrné a nápravné bandáže, které jsou určeny k pooperační léčbě po plastickoestetických zákrocích typu liposukce, mammaplastika, augmentace, abdominoplastika, face a neck lifting a jiné. Cílem bakalářské práce ?SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací? je na základě vyhodnocení jednotlivých analýz označit silné a slabé stránky či příležitosti a ohrožení v současném marketingovém a komunikačním mixu a následně pak navrhnout doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie, která by měla dopomoci k udržení nebo zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a podpořit zájem zákazníků o společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16474
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18710
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account