Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu |
Author: |
Chýlová, Martina
|
Advisor: |
Řeháčková, Helena
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16557
|
Date:
|
2011-04-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
19249
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account