Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Chýlová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:45:57Z
dc.date.available 2012-03-09T23:45:57Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16557
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků. cs
dc.format 85 s., 8 s. cs
dc.format.extent 4963571 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject asertivita cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject vyučovací proces cs
dc.subject communication en
dc.subject assertiveness en
dc.subject teacher en
dc.subject teaching process en
dc.title Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu cs
dc.title.alternative Assertive skills of teachers in the teaching process en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the assertive skills of teachers in the teaching process. The theoretical part focuses on communication, its types, functions, bad habits, and communication in education. Another chapter discusses the general assertiveness and assertiveness of the teacher. The third chapter describes the personality of the teacher and the teaching process. The practical part is devoted to research teaching assertiveness in the teaching process, which examined the qualitative research, supplemented by quantitative analysis of questionnaires. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19249
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade C
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View
chýlová_2011_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open
chýlová_2011_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
chýlová_2011_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account