Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Chýlová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:45:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:45:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16557
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků. |
cs |
dc.format |
85 s., 8 s. |
cs |
dc.format.extent |
4963571 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
assertiveness
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
teaching process
|
en |
dc.title |
Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu |
cs |
dc.title.alternative |
Assertive skills of teachers in the teaching process |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the assertive skills of teachers in the teaching process. The theoretical part focuses on communication, its types, functions, bad habits, and communication in education. Another chapter discusses the general assertiveness and assertiveness of the teacher. The third chapter describes the personality of the teacher and the teaching process. The practical part is devoted to research teaching assertiveness in the teaching process, which examined the qualitative research, supplemented by quantitative analysis of questionnaires. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19249
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account