dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Garlíková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:37:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16653
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce je věnována sociální reklamě z oblasti bezpečnosti silničního provozu. Touto oblastí se zabývá také projektová část, která navrhuje změnu komunikace preventivní kampaně Drážní inspekce ČR vůči veřejnosti. |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
1853995 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
emocionální apely
|
cs |
dc.subject |
apel strachu
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost provozu
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
emotional appeals
|
en |
dc.subject |
fear appeal
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.title |
Apel strachu v reklamní kampani |
cs |
dc.title.alternative |
Fear Appeals in Advertising Campaign |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part deals with the mapping of the psychological effect of advertising on human being and using emotional appeals, especially fear appel on the recipient of advertising messages. The practical part presents several areas of product advertising, in which fear appeal is used, and these are accompanied by an advertising campaign. The results of the survey represent the public perception of these campaigns. Part of this work is dedicated to social advertising in the area of road safety. This area covers part of the project, which proposes to change the preventive communication campaign of Railway Inspectorate of the Czech Republic to the public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18520
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|