Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje |
Author: |
Gregořicová, Kamila
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16659
|
Date:
|
2011-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18687
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account