Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Author: Gregořicová, Kamila
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16659
Date: 2011-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18687


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gregořicová_2011_bp.pdf 11.45Mb PDF View/Open
gregořicová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
gregořicová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account