Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. |
Author: |
Krejsová, Tereza
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16723
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
22291
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account