Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.
Author: Krejsová, Tereza
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16723
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 22291


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krejsová_2011_bp.pdfBlocked 1.373Mb PDF
krejsová_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
krejsová_2011_op.pdf 727.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account