dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Krejsová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:32:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:32:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16723
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika. |
cs |
dc.format |
62 s. (67 079 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1440397 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
pozice sponzorů
|
cs |
dc.subject |
OEZ
|
cs |
dc.subject |
Integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
position sponsors
|
en |
dc.subject |
OEZ
|
en |
dc.title |
Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Magdalena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of the integrated marketing communication in OEZ, s.r.o. The theoretical part summarizes knowledge of the integrated marketing communications and marketing mix. Sponsoring as a term, its advantages, types and possible positions of sponsors are also explained. The practical part contains characteristics of OEZ, s. r. o, summary of their sponsorship activities and a questionnaire research. At the end of the thesis there are suggestions for improving the sponsoring with related risks and costs. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22291
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|