Marketingová komunikace produktu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace produktu |
Author: |
Krhánek, Jiří
|
Advisor: |
Sadílek, Miroslav
|
Abstract:
|
Podstatou mojí bakalářské práce je spolupráce na rozhodnutí, zda firma Vitar s.r.o. má začít distribuovat potravinové suplementy italské firmy Enervit S.p.A. v České a Slovenské Republice. Jedná se o doplňky pro vytrvalostní sportovce (přípravky pro rychlé dodání energie, regenerační přípravky ) a pro fitness a kulturistiku (proteinové doplňky a tyčinky). Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se týkají marketingu obecně, marketingové komunikace (marketingový a komunikační mix) a výzkumu, komunikace se zákazníkem V praktické části je představena činnost a sortiment obou firem. Dále je prováděna analýza konkurence, srovnávací analýzy cen v různých státech Evropy a návrhy na řešení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16849
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21245
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account