Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí |
Author: |
Vacková, Julie
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá on-line sociálními sítěmi a možností marketingových strategií v jejich platformě. Věnuje se oblasti sociálních médií a sociálních sítí a velmi specifické komunikaci v tomto prostředí. Nejprve přibližuji masovou komunikaci, nová média a sociální weby a v jejich kontextu ukazuje různé směry plánování komunikační strategie. V analytické části se pak detailně zabývá možností reklamy v prostoru internetu a sociálních sítích a jejich omezení. V neposlední řadě pak zkoumá neobvyklé možnosti marketingového využití tohoto prostoru a přiřazuje jejich potenciál různým cílům a záměrům marketingových aktivit. Hypotézy, týkající se doporučení a využití těchto nevšedních směrů a možností jsou pak v závěru konfrontovány s kvalitativním výzkumem mezi předními odborníky na téma sociálních sítí. V závěru práce se nachází konkrétní doporučení komunikační strategie na sociálních sítí týkající se francouzské kosmetické značky L'Occitane. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16904
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18588
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account