Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Hrubá, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:11:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:11:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17151
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice. Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
156 s (159 732 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1955361 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
art marketing
|
cs |
dc.subject |
transfer technologií
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
konkurence-schopnost
|
cs |
dc.subject |
scholar marketing
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
technology transfer
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí |
cs |
dc.title.alternative |
Importance of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications Oriented on Commercial Cooperation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation. The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it's influence. The practical part has to analyze the topic related areas. At the same time it evaluates data from the research among students of the art field studies of the Faculty of Multimedia Communications and examines their attitude towards the commercial cooperation issue. Conclusions of the analytical part of this thesis are used to design possible solution for the academic and comercial cooperation suited for the Faculty of Multimedia Communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22903
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-24 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account