Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb |
Author: |
Martincová, Anna
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce na téma Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb je tvořena třemi částmi ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na neziskovou sféru a prostředí sociálních služeb, které jsou pro ni typické. Také věnuje pozornost komunikaci, zákazníkům a pracovníkům sociálních služeb v neziskové organizaci a přitom se snaží hledat specifika v komunikaci mezi nimi. Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na specifika komunikace se zákazníky Charity Svaté rodiny Luhačovice, jako tradičního poskytovatele sociálních služeb v lázeňském městě Luhačovice. Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se konkrétním projektem, který je návrhem vhodné komunikační kampaně pro Charitu Svaté rodiny Luhačovice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17178
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Grade for thesis and defense:
|
D
18490
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account