Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Olejárová, Ivana
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:42:30Z
dc.date.available 2012-03-10T07:42:30Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17189
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu inovace image zejména v oblasti firemní-ho designu, interní komunikace, firemní kultury a společenské odpovědnosti firmy. cs
dc.format 119 s. (151 000 znaků) cs
dc.format.extent 2428872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject image en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate culture en
dc.subject ethical code en
dc.subject social responsibility en
dc.title Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o. cs
dc.title.alternative The project innovation company image OLMAN spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Julínek, František
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as being viewed and perceived by the company customers. The detected weak points have served as the starting point for the development of the corporate image innovation project, especially in the sphere of the corporate design, internal communication, corporate culture, and social responsibility of the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21280
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
olejárová_2011_dp.pdfBlocked 2.316Mb PDF View/Open
olejárová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
olejárová_2011_op.pdf 494.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account