dc.contributor.advisor |
Hudský, Aleš
|
|
dc.contributor.author |
Kafková, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:53:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:53:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17212
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena část praktická, konkr. analýza product pla-cementu ve filmu Rafťáci. Projektová část je postavena na původním dotazníkovém šetření, které zkoumá divácký postoj a vliv product placementu na nákupní chování spotřebitelů. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro další vývoj. |
cs |
dc.format |
101 s. |
cs |
dc.format.extent |
2582640 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální tvorba
|
cs |
dc.subject |
financování audiovizuální tvorby
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
audiovisual production
|
en |
dc.subject |
financing of audiovisual production
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
viewer
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Product placement v české audiovizuální tvorbě |
cs |
dc.title.alternative |
Product Placement in Czech Audiovisual Production |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis Product Placement in Czech Audiovisual Production defines the term Product Placement and puts it to context with audiovisual production. The thesis studies three points of view ? audiovisual, marketing and viewer?s perspective. The theoretical part pro-vides hypothesis which are crucial for the study of the topic. The theoretical part also con-tains the needed expert basis which is necessary for the practical part ? analysis of Product Placement in movie Raftaci. The project part is built on an original survey which researches the viewer?s perspective and impact of Product Placement on customer's behavior. There are made recommendations for further development in conclusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18392
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|