dc.contributor.advisor |
Novotná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Tihelková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:36:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:36:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17271
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřená na emoční inteligenci dětí předškolního věku, její význam a rozvoj. Obsahuje vymezení pojmu emoční inteligence dětí a jejich emočních kompetencí v předškol-ním věku. Důležitým bodem mé práce je pak nástin způsobů, strategií a metod, jimiž se dá emoční inteligence u dětí rozvíjet. V praktické části pak realizuji ex post facto výzkum roz-voje emoční inteligence za pomocí sestaveného programu v MŠ. Cílem mé práce je dokázat, že je možné vybranými metodami rozvíjet a stimulovat emoční inteligenci dětí v předškol-ním věku. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
5894385 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Emoce
|
cs |
dc.subject |
inteligence
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
osobnost předškolního dítěte
|
cs |
dc.subject |
emoční kompetence a gramotnost předškolního dítěte
|
cs |
dc.subject |
rozvoj emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
Emotion
|
en |
dc.subject |
intelligence
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
preschool child personality
|
en |
dc.subject |
emotional and literacy skills of preschool children
|
en |
dc.subject |
the development of emotional intelligence
|
en |
dc.title |
Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
The emotional intelligence of children, its significance and development of children in pre-school age. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the emotional intelligence of preschool children, its importance and development. It contains a definition of emotional intelligence of children and their emotional competencies in preschool age. An important point of my work is to outline of the methods, strategies and methods which can be developed emotional development by children. The practical part implements the ex post facto research of development of emotional intelligence with using the assembled program in kindergarten. I intend to prove that the methods can be selected to develop and stimulate the emotional intelligence of children in preschool age. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19833
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
předškolní věk
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |