dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Březinová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:38:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17365
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zejména problematikou syndromu vyhoření, který je dnes obecně známým jevem, ale také hrozbou pro naši společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá problematikou pojmů učitel, škola a syndrom vyhoření u učitelů, jeho vznikem, příčinami, fázemi a velmi důležitou prevencí. Dále je v teoretické části řešen pojem supervize, její cíl, funkce, druhy a typy. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu zjišťujícího výskyt syndromu vyhoření u učitelů a informovanost o supervizi na vybraných středních školách v Třebíči. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1325545 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
prevence syndromu vyhoření
|
cs |
dc.subject |
supervize
|
cs |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
burn-out syndrome
|
en |
dc.subject |
prevention of burn-out
|
en |
dc.subject |
supervision
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření a supervize u učitelů na vybraných středních školách v Třebíči |
cs |
dc.title.alternative |
Burn-out syndrom and supervision of teachers in selected secondary schools in Třebíč |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Růžičková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focused on the issues of burn-out, which is now well known phenomenon, but also the threat of our society. This thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with conception of teacher, school and burn-out by teachers, and its origin, causes, phases, and very important prevention. Furthermore the theoretical part deals with the conception of supervision, its goal, functions, types and kinds. The practical part is devoted to quantitative research in order to identify the incidence of burn-out by teachers and information on supervision at selected secondary schools in Třebíč. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19385
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
psychické vyhoření
|
cs |
local.subject |
Třebíč (Česko)
|
cs |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
psychic burn-out
|
en |
local.subject |
Třebíč (Czechia)
|
en |