Vizualizační 3D grafický engine
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vizualizační 3D grafický engine |
Author: |
Štalmach, Jan
|
Advisor: |
Pokorný, Pavel
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1742
|
Date:
|
2006-05-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav aplikované informatiky |
Discipline:
|
Informační technologie |
Grade for thesis and defense:
|
A
3421
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account