Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author K. P. Don Manuelge Dona Sri Jayawradena,
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:14:27Z
dc.date.available 2012-03-10T16:14:27Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17423
dc.description.abstract Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné mléko Nespray je značka, která na trhu ve Srí Lance existuje již několik desetiletí a snaží se dosáhnout postavení lídra na trhu v kategorii sušených plnotučných mlék. Nová identita značky sušeného plnotučného mléka Nespray je budována nově, pomocí odpovídajícího umísťování značky, pomocí komunikace s využitím a podporou osobnosti značky a navozováním sociálních stimulů. cs
dc.format pg. 110 cs
dc.format.extent 1869327 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject pozice značky cs
dc.subject osobitost značky cs
dc.subject společenské impulzy cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject Organizační sdružení značek cs
dc.subject Brand Position en
dc.subject Brand Personality en
dc.subject Social Stimulus en
dc.subject Brand Identity en
dc.subject Organisational Brand Associations en
dc.title Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky cs
dc.title.alternative Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The brand position as well as the personality performs a pivotal role in establishing brand preference. The social stimulus is of great importance as the increasing localisation of the brand would enhance the brand communication and relevance to the consumer, in their myriad notions of beliefs, attitudes, as well as perceptions. Nespray is a Full Cream Milk powder brand, which has existed in the Sri Lankan market for several decades, intending to become the market leader in the milk powder category. Through the appropriate brand positioning, communicative brand personality and an in-voking social stimulus a new brand identity is sought to be re-built for Nespray Full Cream Milk Powder. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22657
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_dp.pdfBlocked 1.782Mb PDF View/Open
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_op.pdf 140.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account