dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
K. P. Don Manuelge Dona Sri Jayawradena,
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:14:27Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:14:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17423
|
|
dc.description.abstract |
Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné mléko Nespray je značka, která na trhu ve Srí Lance existuje již několik desetiletí a snaží se dosáhnout postavení lídra na trhu v kategorii sušených plnotučných mlék. Nová identita značky sušeného plnotučného mléka Nespray je budována nově, pomocí odpovídajícího umísťování značky, pomocí komunikace s využitím a podporou osobnosti značky a navozováním sociálních stimulů. |
cs |
dc.format |
pg. 110 |
cs |
dc.format.extent |
1869327 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
pozice značky
|
cs |
dc.subject |
osobitost značky
|
cs |
dc.subject |
společenské impulzy
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
Organizační sdružení značek
|
cs |
dc.subject |
Brand Position
|
en |
dc.subject |
Brand Personality
|
en |
dc.subject |
Social Stimulus
|
en |
dc.subject |
Brand Identity
|
en |
dc.subject |
Organisational Brand Associations
|
en |
dc.title |
Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky |
cs |
dc.title.alternative |
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The brand position as well as the personality performs a pivotal role in establishing brand preference. The social stimulus is of great importance as the increasing localisation of the brand would enhance the brand communication and relevance to the consumer, in their myriad notions of beliefs, attitudes, as well as perceptions. Nespray is a Full Cream Milk powder brand, which has existed in the Sri Lankan market for several decades, intending to become the market leader in the milk powder category. Through the appropriate brand positioning, communicative brand personality and an in-voking social stimulus a new brand identity is sought to be re-built for Nespray Full Cream Milk Powder. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22657
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|