Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum |
Author: |
Pavlíčková, Barbora
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu, kritickou analýzu produktu určeného cílové skupině a analýzu videoklipu, které tuto nabídku propaguje. Na základě provedených hloubkových rozhovorů s respondenty vyvozuji slabé a silné stránky Janáčkovy opery, analyzuji příležitosti a hrozby. V projektové části předkládám nový koncept komunikační kampaně zaměřený na brněnské vysokoškoláky jako cílovou skupinu včetně vymezení věcného a časového postupu, finanční náročnosti a možných rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17480
|
Date:
|
2011-04-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18414
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account