Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

Show full item record

No preview available
Title: Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum
Author: Pavlíčková, Barbora
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu, kritickou analýzu produktu určeného cílové skupině a analýzu videoklipu, které tuto nabídku propaguje. Na základě provedených hloubkových rozhovorů s respondenty vyvozuji slabé a silné stránky Janáčkovy opery, analyzuji příležitosti a hrozby. V projektové části předkládám nový koncept komunikační kampaně zaměřený na brněnské vysokoškoláky jako cílovou skupinu včetně vymezení věcného a časového postupu, finanční náročnosti a možných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17480
Date: 2011-04-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18414


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlíčková_2011_dp.pdf 1.604Mb PDF View/Open
pavlíčková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlíčková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account