dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíčková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:47:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:47:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17480
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu, kritickou analýzu produktu určeného cílové skupině a analýzu videoklipu, které tuto nabídku propaguje. Na základě provedených hloubkových rozhovorů s respondenty vyvozuji slabé a silné stránky Janáčkovy opery, analyzuji příležitosti a hrozby. V projektové části předkládám nový koncept komunikační kampaně zaměřený na brněnské vysokoškoláky jako cílovou skupinu včetně vymezení věcného a časového postupu, finanční náročnosti a možných rizik. |
cs |
dc.format |
87 |
cs |
dc.format.extent |
1682549 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
opera
|
cs |
dc.subject |
art marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
opera
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
generation Y
|
en |
dc.title |
Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum |
cs |
dc.title.alternative |
The Promotion of Janáček Opera in Brno with Focus on Young Audience |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brázda, Radim |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of opera promotion targeted at youth. The theoretical part consists of a literature review focused on history of opera, art marketing, and marketing communications, with special emphasis on internet communication. In this part, the target group, for which the proposed communication campaign will be presented, is described, too. The practical part contains an analysis of the current situation, and a critical analysis of the product and the promotional video-clip. Strengths and weaknesses as well as opportunities and threads for Janáček Opera, which were identified during the research interviews, are presented here. In the project part, new concept of communication campaign focused on university students in Brno is presented, including the schedule, budget and description of possible risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18414
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|