Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Pavlíčková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:47:14Z
dc.date.available 2012-03-10T16:47:14Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17480
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu, kritickou analýzu produktu určeného cílové skupině a analýzu videoklipu, které tuto nabídku propaguje. Na základě provedených hloubkových rozhovorů s respondenty vyvozuji slabé a silné stránky Janáčkovy opery, analyzuji příležitosti a hrozby. V projektové části předkládám nový koncept komunikační kampaně zaměřený na brněnské vysokoškoláky jako cílovou skupinu včetně vymezení věcného a časového postupu, finanční náročnosti a možných rizik. cs
dc.format 87 cs
dc.format.extent 1682549 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject opera cs
dc.subject art marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject opera en
dc.subject art marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject generation Y en
dc.title Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum cs
dc.title.alternative The Promotion of Janáček Opera in Brno with Focus on Young Audience en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the topic of opera promotion targeted at youth. The theoretical part consists of a literature review focused on history of opera, art marketing, and marketing communications, with special emphasis on internet communication. In this part, the target group, for which the proposed communication campaign will be presented, is described, too. The practical part contains an analysis of the current situation, and a critical analysis of the product and the promotional video-clip. Strengths and weaknesses as well as opportunities and threads for Janáček Opera, which were identified during the research interviews, are presented here. In the project part, new concept of communication campaign focused on university students in Brno is presented, including the schedule, budget and description of possible risks. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18414
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pavlíčková_2011_dp.pdf 1.604Mb PDF View/Open
pavlíčková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlíčková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account