Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mišurec, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Mosnák, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:20:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:20:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17536
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb ve výrobním družstvu Obzor, které se zabývá výrobou vačkových spínačů, domovních vypínačů, zdravotnického sortimentu, bezdrátových ovladačů a kooperací. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje obraz o marketingovém mixu služeb. V praktické části je představeno výrobní družstvo OBZOR a jejich marketingový mix služeb. V posledním bodu praktické části je zahrnuto vyhodnocení a na základě výsledků analýz proveden návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
2350690 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
výrobní družstvo Obzor
|
cs |
dc.subject |
the marketing mix
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
production team Obzor
|
en |
dc.title |
Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR |
cs |
dc.title.alternative |
Improvement of marketing mix of services at cooperative OBZOR |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyze marketing mix of services in the production team the horizon that is engaged in the manufacture of cam switches, home switches, medical sortiment, wireless controllers and cooperation. The work is divided into two parts. The theoretical and practical. The theoretical part provides picture of the marketing mix of services. The practical part of the production team presented their horizon and services marketing mix. The last point of the practical part includes the evaluation and the results of analysis carried out proposals for improving the marketing mix of services. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23172
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-10 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account