Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Show full item record

No preview available
Title: Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Author: Rumpík, Dominik
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem si vybral, protože zde již zhruba šest let působím jako referent obchodního oddělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17553
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18600


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rumpík_2011_dp.pdf 4.001Mb PDF View/Open
rumpík_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
rumpík_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account