Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Baumrukr, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:24:44Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1756
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
96 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1068665 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza podniku
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
marketingový postup
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis of a company
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing process
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of utilization a marketing implements for increasing the saleability of the fruit juice of the Linea Nivnice Inc. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ambros, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this thesis is an analysis of marketing mix of a company from the theoretical and also from the practical viewpoint. The first part deals with theoretical aspects of individual components of the marketing mix (product, price, place and promotion). The second part of the thesis analyses the marketing mix of the concrete product in the concrete company. In the end the author presents suggestions how to improve sale of the product of the company. v |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3767
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account