Design motoshopu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Design motoshopu |
Author: |
Fojtík, Jan
|
Advisor: |
Škarka, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá komplexním řešením interiéru a exteriéru obchodu Motokšeft Brno, který se specializuje na prodej doplňků a příslušenství pro motorkáře. Teoretická část je věnována marketingu, psychologii prodeje a významu reklamy. Důraz je kladen také na správné rozmístění sortimentu a zařízení prodejny v daném prostoru. Analytická část vychází z konzultací s majiteli prodejny, výsledkem kterých byla specifikace nedostatků, kdy nejsou splněny požadavky na funkčnost, vizuální prezentaci a reklamu firmy. Závěr projektové části práce se zabývá technickým řešením, zvolenými materiály a výslednou vizualizací interiéru včetně vybavení prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17573
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
|
Department:
|
Kabinet teoretických studií |
Discipline:
|
Multimedia a design - Průmyslový design |
Grade for thesis and defense:
|
C
23365
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account