Emoce strachu v současné reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emoce strachu v současné reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Pohlreichová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:56:20Z
dc.date.available 2012-03-10T18:56:20Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17681
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emoce strachu v marke-tingových komunikacích, se zaměřením na použití apelu strachu v reklamním sdělení televizního spotu a billboardu. Diplomová práce se skládá ze dvou na sebe navazujících částí, kterými jsou teoretická východiska zkoumané problematiky a výzkum. Cílem diplomové práce je rozlišit prvky mezi reklamou sociální a komerční využívající motiv strachu a zjistit postoje respondentů k příslušným reklamním kampaním. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 2486714 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komerční reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject strach cs
dc.subject postoje cs
dc.subject televizní spot cs
dc.subject billboard cs
dc.subject Commercial advertisements en
dc.subject social advertisement en
dc.subject emotions en
dc.subject fear en
dc.subject attitudes en
dc.subject TV spot en
dc.subject bill-board en
dc.title Emoce strachu v současné reklamě cs
dc.title.alternative Emotions of Fear in the Present Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to define the field of emotion in using at marketing communica-tions focused on the using of fear appeal in TV spots and billboards. The thesis consists of two successive parts, the theoretical background of examining issue and the research. The main aim of thesis is to distinguish between elements of social and commercial advertise-ments using fear theme and find out respondent?s attitudes to the relevant ad campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18417
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pohlreichová_2011_dp.pdf 2.371Mb PDF View/Open
pohlreichová_2011_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
pohlreichová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account