Emoce strachu v současné reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Emoce strachu v současné reklamě |
Author: |
Pohlreichová, Petra
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emoce strachu v marke-tingových komunikacích, se zaměřením na použití apelu strachu v reklamním sdělení televizního spotu a billboardu. Diplomová práce se skládá ze dvou na sebe navazujících částí, kterými jsou teoretická východiska zkoumané problematiky a výzkum. Cílem diplomové práce je rozlišit prvky mezi reklamou sociální a komerční využívající motiv strachu a zjistit postoje respondentů k příslušným reklamním kampaním. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17681
|
Date:
|
2011-04-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18417
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account