Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Show full item record
No preview available
Title:
|
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products |
Author: |
Kalusová, Radka
|
Advisor: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi efektivně uplatnit na širokou nabídku služeb i v tak specifické oblasti, jakou je pojišťovnictví. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17691
|
Date:
|
2011-04-28 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
19533
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account