dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Čmielová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:51:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:51:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17768
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá otázkou sponzorských aktivit společnosti Red Bull v oblasti adrenalinových sportů a jejich odrazem na image značky. Jak zákazníci vnímají značku, jestli si jsou vědomi realizovaných sponzorských aktivit a spojují pojmy Red Bull a adrenalin, je zjištěno pomocí krátké výzkumné sondy mezi fanoušky značky Red Bull na Facebooku. V teoretické části jsou rozebrány pojmy jako image, značka, sponzoring, marketingový výzkum a především vztah sponzoringu a image tak, jak se k němu staví odborná veřejnost. V praktické části jsou analyzovány sponzorské aktivity společnosti Red Bull, vyhodnocen průzkum a navrženo řešení pro rozšíření oblasti působení v otázkách sponzoringu. |
cs |
dc.format |
76 s. |
cs |
dc.format.extent |
2898882 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
průzkumná sonda
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Red Bull
|
cs |
dc.subject |
adrenalinové sporty
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
Red Bull
|
en |
dc.subject |
extreme sports
|
en |
dc.subject |
sport sponsorship
|
en |
dc.title |
Vztah sponzoringu a image značky |
cs |
dc.title.alternative |
Relationship of Sponsoring and Brand Image |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the sponsorship activities of Red Bull in the field of extreme sports and their reflection on the brand image. How customers perceive the brand, if they are aware of the sponsorship activities and if they join Red Bull and adrenaline together, that is found by using a short questionnaire among Red Bull fans on Facebook. The theoretical part deals with meanings of image, brand, sponsorship, marketing research, and especially the relation between sponsorship and image as it is accepted by the professional community. The practical part analyzes Red Bull sponsorship, research and proposes solutions to extend its activities in the field of sponsorship. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18739
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|