Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Carda, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:32:46Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:32Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1777
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu v ČR, pohled na prodej reklamy v konkrétní soukromé stanici Radiu Čas ve Zlíně, a analýzu vlivu poslechovosti na prodej reklamního času v rádiu. cs
dc.format 66 stran, 14 stran příloh cs
dc.format.extent 4483327 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
dc.subject rozhlasové vysílání cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject Radio Čas cs
dc.subject broadcasting en
dc.subject radio market en
dc.subject advertisement en
dc.subject personal sale en
dc.subject radio ratings measurement en
dc.subject "Radio Čas" en
dc.title Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas cs
dc.title.alternative Main arguments for advertising time selling in the Radio Čas en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations and selling of advertising time, which is the main source of earnings for them. In this context the work describes methods of personal sale, function of radio as an advertising medium, principles and changes in ratings measurement. In the practical part of the following text, you will find analysis of current radio market of Czech Republic, a view on advertising sale in a concrete private station "Radio Čas" in Zlín, as well as analysis of influence of ratings on selling of radio advertising space. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2662
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
carda_2006_bp.pdfBlocked 4.275Mb PDF View/Open
carda_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
carda_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account