dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Carda, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:32:46Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1777
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu v ČR, pohled na prodej reklamy v konkrétní soukromé stanici Radiu Čas ve Zlíně, a analýzu vlivu poslechovosti na prodej reklamního času v rádiu. |
cs |
dc.format |
66 stran, 14 stran příloh |
cs |
dc.format.extent |
4483327 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
rozhlasové vysílání
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový trh
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
Radio Čas
|
cs |
dc.subject |
broadcasting
|
en |
dc.subject |
radio market
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
personal sale
|
en |
dc.subject |
radio ratings measurement
|
en |
dc.subject |
"Radio Čas"
|
en |
dc.title |
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas |
cs |
dc.title.alternative |
Main arguments for advertising time selling in the Radio Čas |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations and selling of advertising time, which is the main source of earnings for them. In this context the work describes methods of personal sale, function of radio as an advertising medium, principles and changes in ratings measurement. In the practical part of the following text, you will find analysis of current radio market of Czech Republic, a view on advertising sale in a concrete private station "Radio Čas" in Zlín, as well as analysis of influence of ratings on selling of radio advertising space. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2662
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
D |
|