Projekt zavádění prvků CRM systému do společnosti Státní léčebné lázně Bludov, s. p.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:03:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:03:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17883
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků CRM systému do společnosti Státní léčebné lázně Bludov, s. p. Cílem projektu je vytvoření uceleného CRM systému, který bude sloužit pro výhodnější řízení vztahů se zákazníky a vyšší konkurenční výhodě. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část je věnována literárním poznatkům vztahující se k problematice lázeňství a CRM. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část charakterizuje společ-nost Státní léčebné lázně Bludov, s. p. a analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky a z něj vyplývající hlavní nedostatky. V projektové části jsou navržena konkrétní řešení zjištěných nedostatků a samotná realizace zavádění prvků CRM systému. V závěru práce je navržený projekt podroben rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
108 s. |
cs |
dc.format.extent |
13682041 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
klíčoví zákazníci
|
cs |
dc.subject |
databáze zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer?s segmentation
|
en |
dc.subject |
key customers
|
en |
dc.subject |
customer?s database
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění prvků CRM systému do společnosti Státní léčebné lázně Bludov, s. p. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Implementation of CRM System into a Company Státní léčebné lázně Bludov, s. p. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Maturová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with project development of CRM system components into a com-pany Státní léčebné lázně Bludov, s. p. The project aims to create a comprehensive CRM system that will be used for better Customer Relationship Management and greater competitive advantage. The thesis is divided into a theoretical and practical. The theoretical part is devoted to literary knowledge relating to the issue of spa and CRM. The practical part is divided into an analytical and project. The analytical part describes company Státní léčebné lázně Bludov, s. p. and analyze of the present state of Customer Relationship Management and the main deficiencies resulting from. In the project part are suggested the particular solutions for the identified deficiencies and the realization itself of implementation of CRM system components. In conclusion the proposed project is subject to risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21372
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account