dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Otradovcová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:15:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17902
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá rozborem pojmů sponzoring, druhy sponzoringu, sportovní sponzoring, specifikuje komunikační cíle sponzorských aktivit, vysvětluje pojmy image, vztah image a firemní identity. Dále objasňuje význam značky a charakter značky jako symbolu v corporate designu. V praktické části je představena stavební skupina PSG, její postavení na trhu, popsány komunikační aktivity a provedena analýza sponzorských aktivit tohoto uskupení. Na tuto analýzu navazuje marketingový průzkum týkající se vlivu sponzoringu na vnímání značky PSG u předem definované skupiny respondentů. Prostřednictvím uskutečněného průzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy a následně navržena doporučení. |
cs |
dc.format |
67, obrazové přílohy 3 s. |
cs |
dc.format.extent |
2486892 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sponzoring
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
hokejový klub PSG Zlín
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
Sponsorship
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand name
|
en |
dc.subject |
brand name awareness
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
sport sponsor-ship
|
en |
dc.subject |
ice-hockey club PSG Zlín
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
depth interviews
|
en |
dc.title |
Vztah sponzoringu a image značky |
cs |
dc.title.alternative |
The Relation between Sponsorship and Image Brand |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this Baccalaureate thesis analyses the idea of sponsorship, types of sponsorship, sport sponsorship, it specifies the communication targets of sponsorship related activities, explains the term image and the relationship between image and corporate identity. It deals with the importance of corporate brand name and its symbolical meaning in the corporate design. The practical part of this thesis presents the construction company PSG, its position on the market, its communication qualities and analyses its sponsorship activities. The analysis is followed up by a market research done with a pre-defined group of respondents on the impact of sponsorship on public image of PSG. The results of the research shall confirm or deny the presented hypotheses and further proceedings shall be suggested. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18711
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|