Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava |
Author: |
Pospíšil, Jan
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1792
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2638
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account