Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pospíšil, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:38:52Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1792
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu. cs
dc.format 59 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1807539 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject textilní výroba cs
dc.subject móda cs
dc.subject Modeta Style cs
dc.subject Jihlava cs
dc.subject AXIS cs
dc.subject Alena Šeredová Collection cs
dc.subject módní přehlídka cs
dc.subject textilní trh cs
dc.subject koncepce komunikace cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject textile production en
dc.subject textile factory en
dc.subject fashion en
dc.subject Modeta Style en
dc.subject Jihlava en
dc.subject AXIS en
dc.subject Alena Seredová Collection en
dc.subject fashion show en
dc.subject textile market en
dc.subject conception of communication en
dc.title Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.date.vskp-available 2036-05-15
dc.description.abstract-translated This bachelor's final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2638
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pospíšil_2006_bp.pdfBlocked 1.723Mb PDF View/Open
pospíšil_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
pospíšil_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account