Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Minárechová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:15:13Z
dc.date.available 2012-03-11T11:15:13Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18090
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá oslovením a vnímáním cílové skupiny seniorů komerční re-klamou. Věnuje se členění jednotlivých forem reklamy, segmentaci trhu, periodizaci věko-vých skupin seniorů a mapuje faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Hlavním cílem této práce je zamyšlení se nad úspěšností předváděcích reklamních akcí, které se v dnešní době těší velké účasti spotřebitelů generace 50+. V teoreticko-metodologické části práce jsou formulovány hypotézy a zvolena metodika marketingového výzkumu. Praktická část baka-lářské práce zkoumá nejefektivnější formu komerční reklamy ? předváděcí akce, ovlivňující nákupní chování cílové skupiny na základě psychologických a sociálních faktorů. V závěrečné části práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy a na základě verifikace hypotéz, je navrhnuto zlepšení stávající situace. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 4518096 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject integrovaná komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní média cs
dc.subject předváděcí akce cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject senioři cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mixture en
dc.subject integrated communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertising media en
dc.subject promotional shows en
dc.subject segmentation en
dc.subject seniors en
dc.title Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu cs
dc.title.alternative Senior Citizens as Target Group of Commercial Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Bachelor?s thesis deals with addressing and perceiving advertisement by a target audience of seniors. It focuses on separating individual types of advertisement, segmentation of the market, periodization of age groups of seniors and it maps over factors influencing consu-mers? behavior. The main goal of the research is pondering on the Access of promotional shows which are attended by a great number of consumers of the age above 50. In the theoretical-methodological part hypotheses are formulated and a methodology. The practi-cal partexamines the most successful form of advertisement ? promotional shows which addressesthe target audience and by psychological and social factors influences behavior of the target audience. In the conclusion the results of the analysis are evaluated, the hypotheses are either confirmed or refuted and an improvement of the current situation is suggested. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18705
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
minárechová_2011_bp.pdf 4.308Mb PDF View/Open
minárechová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
minárechová_2011_op.doc 137Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account