Marketingové komunikace základní školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace základní školy |
Author: |
Řezníčková, Adéla
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací ve školství. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu ve školství, pro-středí školy, marketingovému mixu ve školství, marketingové komunikaci školy a image školy. Praktická část charakterizuje školu a analyzuje současný stav marketingové komuni-kace. Následuje dotazníkový průzkum mezi rodiči budoucích žáků prvního ročníku školy a skupinový rozhovor mezi pedagogy školy. Cílem je zmapování marketingové komunikace s cílem zjistit vnímanou image školy v nejbližším okolí a zefektivnit interní komunikaci mezi pedagogy a vedením školy navzájem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18095
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
18719
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account